Usługi wsparcia i rozwoju powdrożeniowego
Usługi wsparcia i rozwoju powdrożeniowego systemów SAP to działalność na którą nasza firma kładzie największy nacisk.
Klientom którzy posiadają już wdrożone i działające systemy SAP zapewniamy fachową pomoc przy utrzymaniu systemu i usuwaniu pojawiających się błędów.
Oferujemy usługi w obszarach:
- biznesowym aplikacji SAP, związanym z zapewnieniem prawidłowej obsługi zaimplementowanych procesów biznesowych,
- technicznym aplikacji SAP tzw. SAP BASIS, związanym z technicznym aspektem utrzymania aplikacji.
W ramach usług wsparcia świadczonych Klientom, systemy są ciągle monitorowane pod kątem zapewnienia maksymalnej ich dostępności i wydajności oraz wykrywania pojawiających się problemów. Stały monitoring pozwala także na aktywne zapobieganie problemom, które mogłyby pojawić się w przyszłości. Dostępność naszych konsultantów merytorycznych i technicznych w ramach usługi, gwarantuje usunięcie usterki w krótkim czasie. Konsultanci PROS wspierają również końcowych użytkowników systemów SAP w rozwiązywaniu problemów pojawiających się podczas bieżącej eksploatacji systemów. Świadczymy także usługi wsparcia poimplementacyjnego naszym klientom w ramach miesięcznych abonamentów.
Klienci decydujący się na skorzystanie z usług wsparcia i rozwoju uzyskują:
- optymalizację i stabilizację kosztów utrzymania systemów SAP,
- podniesienie poziomu dostępności i niezawodności systemów SAP,
- przeniesienie na PROS odpowiedzialności za utrzymanie odpowiedniego poziomu kompetencji SAP oraz podnoszenia kwalifikacji pracowników,
- optymalizację wykorzystania infrastruktury informatycznej dzięki ciągłemu monitorowaniu i strojeniu systemów SAP.
- pewność właściwego dokumentowania oraz zarządzania wiedzą, opartego o sprawdzone narzędzia i procesy.
Nieodłączną częścią usług wsparcia jest raportowanie wykonanych poprawek i usuniętych usterek. PROS przedstawia Klientom okresowe raporty prezentujące realizację zakontraktowanych usług oraz wskazujące proponowane drogi rozwoju środowiska SAP Klienta.